Pages

1 Kasım 2010 Pazartesi

http://aysegulunizdusumu.blogspot.com/2010/10/hediyelerim-var.html

http://aysegulunizdusumu.blogspot.com/2010/10/hediyelerim-var.html
21 Ekim 2010 Perşembe
HEDİYELERİM VAR !!
Gönderen Ayşegül zaman: 14:00 Etiketler: boyunluk, hediye, hediye çekilişi, hediyeler, hırka


Hergün Kampanya sayesinde kampanya tutkusu genlerime işlemeye başladı sanırım, bir nevi tatlı bela..


Kampanyalara göz gezdirmeden edemiyorum. ,en sonunda blog kampanyası yapar duruma geldim gerçekten hem eğlenceli hem heyecanlı hem de siz arkadaşlarımla birşeyler paylaşmak benim adıma mutluluk verici.


Sizlere hediye etmek istediğim bir hediyelerim var nacizane. Çok sevdiğim annem hediye almıştı bana bu hırkayı ama unuttuğu bir şey vardı ben artık eski cılız kız değildim hamilelik neticesinde çift haneli rakam artışı olmuştu kilomda alışkanlık olsa gerek gitmiş bana ufak gelecek dar kalıp bir hırka seçmiş .


Önümüzdeki senelerde de zayıflamaya rejim yapmaya pek niyetim yok , hoş artık alıştım epey barışığım kilolarımla :)) Herkesin de gözü alıştı sanırım iyisin iyisin böyle diyorlar benimde zayıflama adına hiç bir çabam olmuyor bu durumda :))))






Hediyerimize bir göz gezdirelim

-1-











Hırka Hiç Giyilmemiştir .




-2-




















Parfüm denenmek için 1-2 kez sıkılmıştır boyunluklarda kullanılmamıştır.


Bu şık boyunluklar ve parfüm de diğer bi kazananın olacaktır.
toplamda 2 arkadaşıma hediyem var.




İzleyicim olmanız


varsa blogunuzda blogunuz yoksa Facebook da duyurmanız ,


duyuru linkini ve mail adresinizi belirtmeniz yeterli katılmak için.


Blogumu Twitter hesabınızla izlemeye almanız durumunda +1 Çekiliş hakkınız mevcut.

0 yorum:

Yorum Gönder